top of page

O concepto de partida da coreógrafa catalana Núria Guiu en <Likes> xira arredor dos “gústame” (likes).

 

Os likes son unha ferramenta utilizada por todos pero especialmente por novas xeracións a través das redes socias. Hai motivos diversos polos que conseguir likes a través da rede. Para algúns, os likes, son unha forma liberadora de expresar o noso gusto, soporte ou empatía en relación a un certo contido na internet.

 

Pero doutra banda, os likes toman toda unha simboloxía relacionada co prestixio social e co capital, xa que hai moitas empresas e corporacións que os utlizan de forma acumulativa (incluso comprándoos ou vendéndoos) para escalar nun mercado global, competitivo e xerárquico, así como para gañar prestixio nesta escala.

 

Que lugar toma o corpo, a forma, a aparencia, as imaxes onde tantas veces nos expoñemos á rede, en relación a estes likes? Que lugar ocupan estes likes, como novos símbolos de prestixio social, en relación á mercantilización ou comercialización destes e por tanto, tamén indirectamente, en relación ao corpo e a súa imaxe a través da rede? Cando falamos de likes, estamos a falar só de apertar un botón na internet? Ou estamos tamén falando da maneira en que miramos observamos e valoramos o outro e en función de que?

www.nuriaguiu.com

Likes.jpg
Datas2019_TRC_web12.png

>>>>>>>>>>>>>> NÙRIA GUIU >>>>>>>>>>>>>>>>>> LIKES

+ PROGRAMACIÓN EXPANDIDA

Próximamente máis  información

SÁBADO 30 DE NOVEMBRO ÁS 20.30 H

NO TEATRO ROSALÍA DE CASTRO

> compra a túa entrada

dirección, coreografía e performer >> NÙRIA GUIU  I  asistencia artística >> ESTHER FREIXA & SÓNIA GÓMEZ  I  asesoramento de vestiario >> NESTOR REINA  I  foto e vídeo >> ALICE BRAZZIT  I  deseño de luces e música >> NÙRIA GUIU (BYETONE, WILLIAM BASINSKI, MIKE POSNER & ED SHEERAN 

proxecto en residencia en CRA'P, KONVENT.0, ESPAI BOKASHI, LA BLANCA & SALA HIROSHIMA DE BARCELONA

VEN > 1 MARZO

VERTICALIA

> ALMA (NON É HIPPIE)

bottom of page